Followers Yg Baek Hati

PeRang IT!

|











 hahahaha ni kesinambungan crita dr susulan SKMM (sape2 yg xtau silalah klik kt link tuh) mem'block'an file sharing..

aku da ckp yg rkyt2 mesa ni pndai..kepandaian depa menyebabkan lebeyh kurang 50 portal krajaan kena godam!! padam muka sket2  Harap2 jgn la godam blog aku neh..apa la yg ada klu nk godam pom..kan an an??

ramai jgk hacker2 yg duk ugut nk godam portal2 krajaan neh..anonymous la dragonforce(dari malaysia) la hape lah..dan ada jgk yg bg cara2 nk access file2 sharing yg kena block tuh..

ni adalah suara2 dr rakyat yg x berpuas hati dgn krajaan pasal hal nih..xtau la cmna nnt PRU seterusnya..mmg mencari nahas la krajaan neh..dah la depa cr pasal dgn belia2 negara..jgan smpai tergadai negara sudah lah..

akhir kata dr aku..selamat bekerja la tuk admin2 web krajaan yg kena godam tuh..baru la ada kerja sket kome..hahaha

advantage tuk aku????  dptlah aku teruskan usaha mendownload show running man n heroes dr korea..hahaha

p/s: sejak 2 menjak ni aku taksub lak ngan show2 korea..annyeonghaseyo!!saranghae <3

0 Luahan ati anda:

Post a Comment

nak luah pape??silalah :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...