Followers Yg Baek Hati

Bila Ia Sudah Tiada - Ribut

|
Heh aku ter'perasan' sesuatu..followers yg sblm ni ter'senyum' ja kt blog aku neh tiba2 berkurangan..Eh! apo kono eh jang..
Aku pon tau pasaipa..*maybe depa da unfollow kot :)
Aku try la cek kt blog org laen yg aku biasa singgah minum kopi, followers dia pon da kurang..Jeng3!!!

Aku pon selongkar, selongkar n selongkar lagi nk tau samaada ralat @ ada sumting psl benda tu kan....
Sampai la hari ini, dimana entri ni ditulis scra membuta tuli,,, aku masih tidak tahu menahu the reasons of this problem.. *tudia.aih.grammar.lintang.pukang

Xkesahla bukannya hal besar pon..aku wat blog pon sekadar suka2 sbb bosan duk umah..Xda org lg nk amik aku keja..*silap.aku.jgk.ngaji.xpndai
Sekian Terima Kasih. Bye!


0 Luahan ati anda:

Post a Comment

nak luah pape??silalah :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...