Followers Yg Baek Hati

Mimpi Yang Sempurna-Peterpan

|
MicCheck2..1 2 3..Cubaan suara..ehem3

Hok Aloh sori ea, i bukan nk nyanyi n i tau korang pon xnk aku nyanyi..Har3~
entry ni xda kena mengena dgn lagu peterpan maupon Ariel atau Luna Maya..hehe
yela dulu aku ada blaja men lagu ni secara akustik n smpai skrang masih igt chord2 dia..
Ini adalah alkisah pasal mimpi aku semalam yang mana ia mengandungi beberapa crita didalamnya yg memang xbersangkut paut antara satu sama lain..


1st mimpi aku, aku berjaya menangkap pencuri dompet..ermmm ok2 bukan aku yg tangkap tp org laen..
tp aku la yg nmpak si pencuri tu melakukan perlakuan itu (sori.A.Samad.Said.klu.gua.tersilap.bahasa)..nk dikatakan mimpi kan, ada ka patot ber'sepah'an dompet2 kt lantai..tu yg aku dpt agak ada gejala mencuri dompet kt situ n ter'nampak' lah aku dgn kejadian itu..lastas (cewah.bleyh.masukkan.dlm.komsas.ni) aku pon menjerit "pencuri2" dan orang ramai membantu 'bergotong royong' menangkap pencuri itu..haha

2nd mimpi aku plak psl Kelantan FA aka The Red Warrior..ye la kan Piala Sumbangsih sabtu ni pny pasal,,sampai terbawak2 dlm mimpi..
Dlm mimpi aku, si Nurul Azwan Roya (yg tahun lepas sentiasa dlm 1st 11 tp pada musim ni posisi beliau telah dirampas oleh Indra) main tuk 1st half..sblm ni ada desas desus megatakan Azwan Roya ni minta di'terminate'kan kontrak nya oleh KAFA sbb krg diturunkan pada match2 penting musim ni..
Tp malangnya, mimpi aku mengalami blackout..huhu xsempat aku nk tau ending match tuh..
Aku harapkan Nurul diberi peluang beraksi pd sumbangsih nnt n of kos aku inginkan Kelantan mng..sape x nk negeri sendiri menang oiiii..

Di kesempatan ini aku panjatkan kesyukuran kehadrat Ilahi yg membuatkan aku terjaga dari mimpi aku untuk aku teruskan menyusuri kehidupan di dunia yg sementara nih..

Disini aku sertakan lagu Hidup Ini Indah by Dewa19 yg mana liriknya begitu mendalam (cewah)..klu sekali dgr mmg lagu ni psal cinta..tp klu diperhatikan betol2 cinta dalam lagu ini di tujukan kepada Tuhan yg Maha Esa..
Ni antara lagu2 fevret aku time aku tgh giler layan grup Dewa 19..layannnnzzzz!



0 Luahan ati anda:

Post a Comment

nak luah pape??silalah :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...