Followers Yg Baek Hati

E-coli??!! Hok Aloh Gapo dio tuh??

|
Eh apesal aku ckp benda yg agak lucah neh?? Hehe korang jgn salah paham yea..Bg yg belum tau lg E-coli ialah satu nama khas yg diberikan kpd seekor bakteria (seekor ke?) yg boleh membawa maut kepada sorang manusia..ye la kan klu membawa maut kt haiwan xda la org care sgt..kan an an??tp terdetik dlm ati aku neh sape la yg letak nama nih??xda nama laen ka??apa la yg dia tgh pikir masa duk pikir nama ni?? eh byk plak pikir disitu..hehe

Nama bakteria ni xda la baru sgt tp bleyh la klu nk mengaku baru pon :)..Di beritakan oleh Berita Harian N akhbar2 seangkatan dgnnya yg negeri Serambi Mekah (Kelantan la tu) mengalami pencemaran air yg dikhuatiri dicemari E-coli.. Klik sini untuk full brita dr Bharian.

Aku xpasti la berita ni mmg sahih dr siasatan keatas air Kelantan atau x (sahih kot?)..Aku pun xpasti samada ini just permainan politik..Bkn apa klu dr artikel Bharian tu ada la sket2 berunsurkan politik..Korang usha la sendiri n tny pendapat msg2..So aku sbgai rakyat biasa yg sudah layak mengundi tp masih belum mendaftar (Opss! ok2 nnt aku daftar laa) just ambil ni sbgai info untuk aku lebih berhati2 di kemudian ari..tp aku mmg akan masak dlu air tuh sblm minum (yala2 aku mengaku, mak aku yg masakkan :) )..

p/s: anyway bg sape2 yg masih beranggapan Kelantan tu masih mundur n daif, sila la dtg ke Kelantan tuk tgk sndri apakah tanggapan korang tu releven atau x..

Weh...arini Besday Aku!! hehe sori aku sngaja nk promot..hehe peace yo!

0 Luahan ati anda:

Post a Comment

nak luah pape??silalah :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...