Followers Yg Baek Hati

Malaysia vs Myanmar SEA Games Semi-Final 19 November 2011

|
Aku xmboh bercerita psal kemenangan Malaysia keatas Myanmar coz aku tau beribu2 blog o page akan update psal isu yg sama..So disini aku just nk luahkan pendapat aku tentang game tu tp xda la smpai melimpah ruah kt blog nih..

Point2 hentaman dari aku tuk game td:
  • Fakri Saarani- tiap kali aku tgk game yg dia maen mesti xmenjadi ja..bajet nk wat skill tp last2 sangkut kt kaki lawan (tp terima kasih la sbb score gol kemenangan :D)
  • kawalan bola pertama kena perbaiki lg..benda ni aku tgk byk gak berlaku kt team senior tmbh2 lg time lwn australia aritu..trima ja passing dr kwn mesti ja bola melantun jauh.
  • Malaysia kena perbaiki shooting 1st timer @ situasi dimana bola crossing aras2 kaki..byk peluang akhir2 game yg mana izzat n irfan fazail klu xsilap xleyh nk shoot ke arah gol..
  • izzaq faris mmg just kena jd target man dalam kotak penalti je..bola crossing bg kt dia ja..tggi pny psal kan :D..yela, dia nmpak berat bdn je nk bawak lari bola..lgpon dia pny kawalan bola tu agak kureng..so perlukan sorang lg striker ala2 Norshahrul Idlan Talaha tuk bwk msuk bola ke kotak penalti ditujukan kt Izzaq.
  • penggantian Syahrul Azwari dgn Izzaq bg aku xbrapa sesuai wlpon gandingan Izzaq-Fakri menhasilkan gol..bg aku elok kuarkan Fakri dr Syahrul coz Syahrul ada potensi tuk bwk masuk bola kedalam kotak penalti dgn larian derasnya..tp tuhla mgkin coach OKS lg arif dgn player2 dia
Stop lu sat..ada sambungannya nnt..

0 Luahan ati anda:

Post a Comment

nak luah pape??silalah :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...