Followers Yg Baek Hati

Kisah Benar!! Invisible Man di Temui..

|
Cool right my entry title??Don't believe it if u'r not yet finish reading my 'bebelan' first..Haha

Yg sebenarnya, story ni ambo dapat dr sumber bacaan kat Yahoooo!!!..hehe
Alkisah nya xda la seKoooolll yang disangkakan..Adala seorang mamat China ni yg mgkin xbrapa nak ada kerja nk wat ataupun memang ni kerja dia tuk cari nafkah seharian..cewahhh!

Liu Bolin ( tiba2 aku ter'egt'kan boling :) )ni dipanggil 'Invisible Man China' yg mana pakar dalam ilmu2 ghaib neh..eh ilmu menhilangkan diri (bukan jgk la weyh!!)..yg sebenarnya ia dipanggil 'Camouflage Paintings' atau dialihkan ke Bahasa Malaysia sebagai Lukisan Penyamaran..Bak kata Boboy Boy versi English dlm chanel Astro "It's Awesome" (terbaeeekk), mmg xdinafikan betul2 real lah dia buat..Klu aku jmpa scra x sngja, aku pon terkejut macam beruk kot (aku.xtau.pon.cner.beruk.terkejut)..Aku mls tulis byk2, korang tgk la sendiri key!..














Eh dekat 20 minit aku cr Invisible Man kt gmbr ni xjmpa2..Korang nmpk x??


Hehe last picture tu xkan korang xkenal..Itukan hero Malaysia..tu time dia xbrapa nk pemes lg..hope dia x brubah dek kerana ke'pemes'an lah..Chow!



0 Luahan ati anda:

Post a Comment

nak luah pape??silalah :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...