Followers Yg Baek Hati

INDONESIA : BERSATU & BANGKIT ( UNITED & RISING)

|
Sukan Sea 26 di Indonesia di serikan dgn 1 slogan yg mgkin untuk menambat hati para manusia di Asia Tenggara khususnya xkira atlet mahupun peminat sukan. Bersatu & Bangkit ( United & Rising) telah di print out kan dan digantung n ditampal & seangkatan dgnnya di semua pelusuk venue2 sukan di Indonesia..Ya mgkin juga mereka telah berjaya menggantung di seluruh sudut negara mereka untuk menyedarkan n menerima sokongan dari rakyat Indo ini..
Mmg tidak dinafikan ianya satu usaha yg murni & harus dipuji kerana keberkesanan dari slogan itu memberi output n kesan yg teramat sgt kepada atlet2 dr Malaysia khususnya..

YA! kami rakyat Indonesia bersatu bersama2 menyokong timnas kami dengan memhemburkan kata2 cacian dan kutukan ke atas timnas2 Malaysia.
YA! kami sudah bersatu n bangkit dari tempat duduk kami untuk sama2 menyanyikan lagu kebangsaan Malaysia dgn nyanyian yg ber'lirik'kan cacian n maki hamun..malah kami juga Bersatu menyebut 'Maling' kpd atlet2 Malaysia.
YA! kami juga Bangkit n men'flying kick'an pegawai sukan dr negara laen..
YA! kami juga telah Bersatu & Bangkit membakar kaunter tiket bolasepak gara2 ketidak puasan hati kami..
YA! kami sbg penganjur Sukan SEA telah Bersatu hati menhukum Ong Kim Swee dgn melarang berada di bangku pemain semasa semi final & kami juga Bangkit dr tempat duduk kami untuk menhalang beliau dr berjumpa n meraikan kemenangan pasukan mereka selapas tamat permainan.
YA! kami juga Bersatu memberikan ancaman kpd Timnas Malaysia sehinggakan mereka terpaksa menaiki Barracuda ke stadium..kau ada??kt negara laen mana ada.
YA! kami juga akan sama2 Bersatu & Bangkit melakukan apa2 lg perkara yg tidak diingini lg kelak..

0 Luahan ati anda:

Post a Comment

nak luah pape??silalah :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...