Followers Yg Baek Hati

Hujan Oh Hujan!

|
Entry ni xda kena mengena dgn band Hujan mahupun lagu Allahyarham Sudirman..ni juga xda kena mengena psl sukan, android, mahupun isu2 semasa..hehe
Ni aku nk story psl aku mandi ujan ari ni..haha aku jarang2 (ya ke?) nk wat entry psl diri sndri..

Nk dijadikan kisahnya, aku ajak anak sedara aku maen boling smbil2 nk beli something (it's pam tayar :D )..time nak pegi tu ada la ujan rintik2 org Kelate oyat..hehe
Tp dlm rintik2 tu, agak kebasahan jugak la baju n jeans aku..yela p pon dgn menunggang seekor motorsikal bernama Nyamuk ( ok it's skuter Moskito)..

Aksi Balingan Bakal Pemain Boling Negara :D


Time on da way pulang tuh, perghhhhhhhh! segerombolan (konpem fail bm aku) hujan trun dgn lebatnya..aku stay la dulu kt supermarket tu wat seketika smbil makan 'Lokceng'..err  cna nk xplain psl spesis mknan tu eh..ia sejenis mknan cam satay tp kuahnya sos (bleyh la kot korang imagine).

Aku da borim tggu lama2 kt situ n bila ujan da reda sket2, aku pon apa lagi trus balik rumah..tp apakan daya kusangkakan ujan yg rintik2 itu sampai ke ptg rupa2nya lebat di tengah jalan..

So korang pon tau apa cner keadaan aku kan bila smpai rumah..LENCUNNNN Bebbbbb!! bak kata org utara (kowt)..Sampai je rumah aku tnpa berfikir pnjg, trus smbg maen ujan depan rumah..anak2 sedara aku yg kecik2 lg jeles x terkata (tp depa tu menjerit2 nk join aku maen ujan)..


Aku dgn 'bangga'nya nk tunjuk korang salah satu aksi 'strike' aku yg sempat dirakam menggunakan Xperia X8 :D..ni hasil dorongan n pembelajaran dari Zandra Aziela (yela sgt kan)..Klik sini tuk baca entry psal Zandra Aziela pemain boling negara yg hot wat ms kini..hehe

 



0 Luahan ati anda:

Post a Comment

nak luah pape??silalah :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...